Followers

Wednesday, May 12, 2010

TDO ITU LEBEH BAEK DR SEGALENYE~

wawawa..mmg la tdo itu skrg lebey baek dr ape sje~
sgt best itu tdo..aku tdo 23 jam seari..1 jam je aku idop..
i2 pown idop sbb mkn..
mmg kehidupan yg sehat lah gle ko amalkn ctie nie..
smpi aku rse bdn aku berlemak#+berketol# d sne cn smpi xde bnde yg aku bole buat ntok menghalangnye gle..
aku pg jogging smlm ngn apiz tanya uyin pown cm aku x jogging..
tp merangkak# kt track tmn 2...
tgk tasya yg bru 5 taon 2 pown aku cm tercabar sbb xpt berlari lju gle cm dier..
oh tidak..
aku semakin tua kah?hhaha..(xnk ngaku sbb bdn da pnoh ngn lemak)
tp ske t aku r xngako..
kowg xpyh sebok okeh...
bdn aku...klo kowg sebok aku mkin kuwus +cantek+comel xpe..
nie mkin tergemok..xtercntek+ xtercomel kowt...cenab tol pye bdn..
ble ctie# nie..make mmg wajiblah aku melayan perasaan..mmg wajib mencari pcl dgn c zizi yg penyayang~kahkahkah..
sehinga aku rse aku telah berlebih lebihan beremosi dgnnye..
seperti aku rse aku cm merajok ngn bapak aku..
aku rse dier da leh jd bapak angkt aku r..bapak zizi...
xbesh#..cube try abg zizi..erk...suda gedik lak aku d pg# bute nie..
menunggu dtgnye solat suboh mmg lme aku rse..
xseperti menunngu cocunut shake yg mmg la wajib aku bli seminggu skali..
wlopown pjng thp gle smpi ke tengah jln..
aku ttp sanggop berhempas pulas berator pnjng dmi ntok mendapatkn minuman kegemaran ku itu..
lalallalalala..
hah!mnuman lmk 2 pown angkare aku mnjadi berketol# skrg nie..
td pown mak menegor "ika..pehal ko da tembon skrg nie"
2 r mkn xjge...melantak je kje pas bgon tdo..
whi ibu tersayang..mkn itu 1 pekerjaan..
maka mmg ptot tdk d lepaskn ntok d buat krne akn mendapat pahale setimpal dgn org yg berkerja d tgh pns(ayt penipu)..
pebenda ntah aku mengarot bagai nk gle..
selepas nie mau berperang mengejotkn c momok yg sdg berhempas pulas sdg tdo..
aisey...msti sush gle nk kjot dier smyg sboh..


p/s:tbe# bhgie ngn fmly..azizi...n kwn#..

1 comment: