Followers

Thursday, May 13, 2010

CENAB LU KUEH APAM~

kuih APAM pam pam??
pnh mkn x?
cenab tol r lu kueh APAM ...
smlm aku wt 2 kali x jadi#..
sewel tol~
adekah tgn ku yg amat lembot nie mmg d sumpah dr membuat kueh APAM..
tgn aku nie bkn tgn nenek kebayan okeh nk d sumpah#...
2 kli kowt aku wt tp x merekah pown~
huaa...xlwanye kueh apam aku~
mulai ari nie~
aku xkn mkn lg kueh gle yg brname APAM..
tp td..
aku try lg wt~
hebat kn x putos ase~kahkahkah~
memakse mak kesayangan menolong membancuh tepong..
krne anknye atika amani yg comel# itu amatlah mengidam mau memakan kueh APAM~
huahuahua..
tp mak aku tolong sukat tepong je..
sbb mak ckp dier bz nk menguruskn suaminye aka abah aku~
pas2 sume aku bncuh sndri~
TP ika xmo kueh APAM nie mak~
nie kueh APAM kmpong punye..
ika nk kueh APAM yg merekah 2 r~
aduhai~
mengidam lg..
tolong#..

ini kueh APAM kampong~
xnk yg nie..
nk kueh APAM moden yg wrni wrne+merekah 2..
SOB..SOB..SOB..

esok:berhajat mau membuat karipap pusing..gle antu aku ngn kueh mueh cutie nie...haha

No comments:

Post a Comment