Followers

Monday, September 13, 2010

mau potong rambut.sape sokong.HAHA

diorg ckp.eh.xpyh potong.
lwa kau rmbot pnjng.rmbt pendek xlwa.
dan dlm hati aku.
kalo rmbt pnjng.muke mcm org tua je.gegegge
dan lg 1 sbb.rmbt pnjng rse brt kepale.
sbb rmbt aku masyallah.
tebal.sush nak jage.kalo bsh sush nak kering.
leceh kalo pg# basah pas2 nak pakai tdong.aisyh.
da la.
pnt nak tdo.
sbb td pg jasin.kt kesang.jaoh2.
png otak drive.haha
mereng pg umah chip dgn didi.pooja.dgn derah.
haha.
sume mmg pelahap.
aku je x.
sbb aku mmg xkuat mkn.geggege.
pas2.pg umah wen.xboyfren c pooja.
haha.mkn mee jgk.nak termuntah aku.
tp kesimpulannye.jasin mmg jaoh.dan jln dier mcm berantu je mlm#.
hak#.da.assalamualaikum.
muax.nanyte.

p/s:atok amer izham meninggal.mari sedekahkan alfatihah.
nie lg 1 kes.dia ngadu kt aku atok dier mnggl.
pas2 aku kc je 1 msg je.pas2 aku da xreply2.
pas2 dier mengamok plak x tentu pcl.
aiks.kau 2 ade ape2 ea dgn aku.???aduhai.sila jgn serabotkan kple saye yg sedang serabot lg nie ok.
sila menjaoh.jika tidak saye tembak.

epi befday kakak.
walaupun kamu da xde.
saye ttp syg kamu.=)
semoge kamu di masokkan di kalangan org beriman.
ika mntk mahap okeh last jumpe kite gdoh.
hmmm.sory.=(

No comments:

Post a Comment