Followers

Wednesday, September 15, 2010

awal pg yg bgon tdo..

kau semua xphm title kat ats suda
sbb aku pown xphm ape aku tls.
aduhai.mmg mencabar gile iman aku.
bile tron bwh.tbe2 mak tgk msk pulot.
wah.sdp gile mkn dgn buah pelam.
tp alamak.aku puasa ok arinie.puasa ganti dgn puasa enam.
saye xnk ganti puase saye berturut# mse nak dkt raye taon dpn.
aku da xsanggop.
lgpown.terase berdose gile bile taon lps xsempat ganti lg 2 ari.
haha.ini semua slh aku.
sbb bile nak puase je.iman xckop.
sbb nmpk mknn sdp# dpn mate.wakaka.
smlm pown pg raye.
tp kne pg angkt supia dulu dkt mp.
da alangalang 2.
supia teman plak aku bkk puase.
selere besau gile sbb aku nk bkk pose kt seoul garden.
ddok la dkt ctu dgn dak supia dr pkol 7 sampai pkol 9.gegeege
aku mkn sampai jln rse nak termuntah da.
nak amk gmbr kamera tngl dlm kete plak da.aduhai.
pas2 nak pg melangok xtau nk pg mne.
tbe2 dak supia ajk pg umah shapiq.dier soh aku call.
aku pown pakai r nset dier.tp mereng punye supia.
adeke dier still lg tls no shapiq 2 no shapiqtka.pehhh.
aku besarkan mate aku besar#.baru dier tkot.kahkahkah.
tpon plak dak shapiq.dier plak xangkt#.pehhh.
aku da r da lme gile xmkn muffin kek gula hangos mak dier.
dulo# selalu dpt free kn.skrg je da xdpt lg.sobsobsob.
yela.skrg kan da dpt title dr mak dier.
menantu xjadi.geggege.aduhaai.ngntok plak.
jap lg r sambong cter blk.bye.
ZZZZZZZZZzzzzzz.

No comments:

Post a Comment