Followers

Sunday, July 18, 2010

airen nabila je gegal.saye x ok.kahkahkah


gegalkan kami.haha.
engkau mau tergelak terbahakbahak.
suke ati engkau la.


Airin Nabila Cempake Sari..aku kene heart attack~!!!aarrgghh tulung~!!!hahaha.

45 minutes ago · · · Remove Tag
sila airin nabila supaye tidak berperasaan begitu.gegege.kamulah penguat semangat saye skrg.ececeh.*ayt bajet nk bodek airin nabila supaye bile atika saad dtg ukm dier bnje askem baskinrobin.lalallajgn la terkejot sgt airin nabila.saye pown runsingrunsing yg amat skrg nie.gegeggege.dan lg 1.sila jgn perasan amirul asyraf awk itu amat nsem.hehe.tp pp pown.saye hepi tgk kamu berdua sayang menyayang.nnti kenduri kawen buat kt rmh aku la ea.aku sediakan lembulembu+kerbau sambot ko.xpown.aku tangkap berokberok ukm 2 sambot ko dkt mlk nie.huahauhahaua.xdpt kwen dgn amirul asyrap.ko lari r rmh.dtg umah aku.nnti bapak aku walikan ko kwen dgn amirul asyrap.kitekan adek beradek huahauaha.:)



No comments:

Post a Comment